FAQ – frågor och svar om biljetter för våra evenemang och guidningar

Hur får jag min biljett?

Så snart du betalat biljetten skickas den till den e-postadress du angav vid beställning.

Vem är avsändare för min biljett?

Det är Christinas Wänner med epostadress för biljetter info@christinehofslott.se

Var är min biljett?

Ingen panik! Har du betalt för din biljett så kommer du såklart att få den.
Hittar du inte biljetten i din inkorg för epost är den sannolikt i din skräppost.
Finns den inte ens där – kontakta oss. Vi finns till hands och hjälper dig så snabbt vi kan.

Vad gör jag om evenemanget ställs in?

Vid återbetalning av biljetter sker detta genom vår kassör som då kontaktar dig via din epostadress som du angivit vid biljettköpet. Återbetalning sker via överföring till ditt bankkonto. Det är inte möjligt att få kontant återbetalning. Biljetter återbetalas endast i de tillfällen ett evenemanget är inställt.

Jag har fått förhinder. Vad gör jag?

Det är helt okej att sälja biljetten / biljetterna vidare. Enligt svensk lag (Lag 2005:59) täcker returrätten inte biljettköp och därigenom kan du inte få pengarna tillbaka om du skulle bli förhindrad från att delta i evenemanget. Biljetter återbetalas endast om ett evenemang blivit inställt.

Var bokar jag biljetter?

Här köper du biljetter, välj ditt evenemang och klicka fram det antal biljetter du önskar med plustecknet, följ instruktionerna till kassan. Biljetterna betalas endast med swish.

Behöver barn under 15 år biljett?

Barn under 15 år behöver ingen biljett.

Hur väljer jag antal biljetter?

Vid biljetten klickar du på plustecknet (+) för att öka antalet, varje klick ökar med ett. Blir det för många minskar du med minustecknet till vänster om siffran. När rätt antal infunnit sig klickar du på knappen ”Köp biljett” då kommer du vidare till kassan där du fyller i dina kontaktuppgifter och betalar med Swish.